5 Mart 2011 Cumartesi

Yeni Koltuğum

Geçenlerde bir yakınımızdan duymuştum portatif mama sandalyesi aparatını.
Çocuklu hemen her ailenin gittiği bebek mağazalarından birine gittiğimde görür görmez aldım.
Herkese tavsiye ederim kim yapmışsa iyi düşünmüş valla helal olsun.
Bizim kuzu öyle bir yerde uzun süre oturmayı ya da yatmayı sevmediğinden ben de buna bağlayıp oturttum, bir hoşuna gitti ki sormayın. Sanırım kendi başına oturuyor olmak keyiflendirdi kuşumu.
"Ben fasülye değilim beni de adamdan sayın diyor" anlayacağınız.
Akşam yemeklerinde artık bu şekilde yanımızda oturtuyoruz,inanılmaz rahat ettik.
Yakında ona da servis açarız artık masada :P


Video akşam çekildiği için görüntü biraz karanlık çıkmış , idare edin artık ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...