1 Eylül 2011 Perşembe

DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN MELEĞİM !!! İYİ Kİ DOĞDUN...

Daha dün gibi... Oysa 1 sene doluyor yarın. Benim dünyalar güzelim 1 yaşına basıyor.
Daha sen pek bir şeyin farkında değilsin belki ama bizim için öyle anlamlı bir gün ki...hayatımızın dönüm noktası...  
Geldin gönlümüzdeki boşluğu doldurdun, geldin evimizi şenlendirdin, geldin yüzümüzü güldürdün, geldin bize yaşamayı, dolu dolu yaşamayı, seninle yaşamayı, hayatı öğrettin, geldin günlerimizi renklendirdin , geldin başımızın tacı, gönlümüzün sultanı,derdimizin ilacı oldun, iyi ki geldin kızım. İyi ki doğdun!!!

Sen, hayatımın en güzel varlığı
Sen, yaşama azmim, gülen  yüzüm
Sen, yorgunluk kahvem, moral ilacım
Sen, ateş böceğim pırıl pırıl ışıldayan
Sen saka kuşum her daim cıvıldayan
Sen rengarenk, sen şefik, sen mis kokulu
Sen var ya sen, benim emsalsiz servetim
Sen rabbimin bana en büyük hediyesisin.
Sen kızım sen benim herşeyimsin...

Her gün bitiminde birşeyler öğreniyorsan
Ömrün sana vazgeçilmez dostlar kazandırıyorsa...
Sabaha gülerek açabiliyorsan gözlerini....
Büyüdüğüne üzülme...
Mutlak göçe bir adım daha yaklaşmışsan....
Olsun ne önemi var....
Geride kalacaklara
Baktıklarında gülümseyecekleri....
Seni sevgiyle yadedecekleri....
Bir tek fotoğraf bile bırakabilmişsen...
Büyüdüğüne üzülme...
Bırak günler sende iz bıraksın...
Bırak çizgilerin ve akların artsın...
Yeter ki yarın dünü aratmasın...
Büyüdüğüne üzülme...
Çünkü varsın....
İYİ Kİ DE VARSIN.....
DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN .....CANIM KIZIM....

SENİ ÇOOOOOK SEVİYORUZ!!!




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...