5 Nisan 2011 Salı

Tarih sever Diloş müze ziyaretlerinde...

Ne zamandır kızımın bloğuna birşeyler yazamamıştım hem vakit darlığından hem de bildiğiniz gibi tüm blogların mahkeme kararıyla kapatılması sebebiyle :(
Neyse şükür yargı tecelli etti ve bloglar açıldı,ben de bir bahaneyle girip birşeyler paylaşayım istedim.
Geçtiğimiz ay kızımın türlü oyunları ve icatlarıyla geçti : yeni melodiler , yeni maskaralıklar, yeni huylar...
Hatta miniğimle birlikte ilk müze ziyaretimizi bile yaptık, çok harika dolu dolu ve eğlenceli geçti. Ne zamandır böyle keyifle gezip tozmamıştık kızımla. Dayımız,yengemiz ve anneannemiz sağolsunlar. ;)


Kızıma bu keyifli gezi dönüşünde bir de oyuncak aldım : Dans eden eşek. Çok komik görmelisiniz.
Kolbastı çalıp dans ediyor :D

Bizimki ilk başta biraz ürktü ama sonra yavaş yavaş alışmaya başladı minik eşeğine.
Şimdilerde ise eşekle birlikte yeni figürler öğrenip uygulamaya koymak için çaba harcıyor.

Hala dişlerimiz çıkmadı bu arada, ama diş çıkarmanın tüm belirtilerini aylardır gösteriyor. Ha bugün ha yarın çıkacak derken aylar geçti. Sanırım bir sabah kalktığımda bana sürpriz yapacak canım kızım.
Hafta sonu Açıköğretim sınavları var, bu nedenle bizimkiler benim rahat ders çalışabilmem için Dila'yı sabah alıp akşam getiriyorlar bir haftadır. Yani anlayacağınız bir haftadır kızımla hasretliğiniz, geceden geceye muhabbetimiz kaynıyor babasıyla birlikte.
Hayırlısıyla şu sınavları bir atlatayım zaten alıp kızımı alışverişe gideceğiz, sezon sonu indirimlerini kaçırmamak gerek. Zaten İstanbul Shopping Fest dolayısıyla bir çok alışveriş merkezi geç saatlere kadar açıkmış. Şöyle ana-kız yeni sezon cicilerine bakalım ne var ne yok diye...Güzel birşey bulursak burada paylaşırız yine.

Bizi muhabbetsiz bırakmayın ;)

4 yorum:

  1. Üzerinden çok yıl geçti ama yanlış hatırlamıyorsam Eminönü'de alt geçitlerden birinden almıştım. ;)

    YanıtlaSil
  2. O eşeği bana satarmısınız

    YanıtlaSil

Bunlarda İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...