5 Nisan 2011 Salı

Yaza Merhaba : İlk Mayom

Daha önce de bahsettiğim gibi ilk fırsatta kızımla alışverişe çıkmak istiyorduk. Dün Dila'yı doktor kontrolüne götürdük dedesi ve anneannesiyle birlikte. Doktorumuz bu ay itibariyle kahvaltıya haşlanmış 1 çay kaşığı kadar yumurta sarısı, sebze püresinin içine çeşitli baklagiller ve en önemlisi menüye haşlanmış balığı ilave etti. Yumurta ve mercimekle başladık bugün. Artık mercimek ya da tarhana çorbası da yiyebilirmişiz. Ben en çok balığa karşı tepkisini merak ediyorum aslında. Umarım o da yoğurt maceramız gibi hüsranla sonuçlanmaz :)
Muayeneden sonra biraz dolaşmaya çıktık ama bulutlar kararlı gözüktüğünden açık hava yerine bir alışveriş merkezini tercih etmek durumunda kaldık.
Açıkçası kendi adıma söylemek gerekirse o bahsedilen Shopping Fest adıyla yüzde 90lara varan indirimleri ben hiç bir mağazada göremedim. Ayrıca yeni sezon ürünleri de inanılmaz tuzluydu. Yetişkin insanların giysilerinden daha pahalı oluyor nedense bu bebek giysileri zaten :S
Bir iki parça şey aldım ; içlerinde en hoşuma gideni yazın kızımın giymesini umduğum bu şirin minik mayo takımıydı, sizlerle de paylaşmak istedim.

Tabi her bayan gibi kızımla yaza hazırlık programına giriyoruz. Mayonun içinde fit görünelim di mi ama? Bir iki kilo fazlamızı da attık mı tam olacak ya da pufuduk pufuduk gireceğiz artık bu mayoların içine :P

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...