26 Mayıs 2011 Perşembe

DİŞ BUĞDAYI

Bu hafta sonu yine malum AÖF sınavları var. Ders çalışayım diye 1 haftadır annemler Diloş'u sabah alıp akşam bırakıyorlar sağolsunlar. Ben de evde ders çalışmaya çalışıyorum. Nasılsa anlamıyorum bari çıkan soruları çalışıp ezberleyeyim dedim bu sefer, inşallah bir işe yarar bakalım...
Bu arada haftaya kısmetse kızımın "DİŞ BUĞDAYI"nı yapıyoruz. Hazırladığım davetiye aşağıda.


Eni konu "Diş Buğdayı" nedir yani dediğinizi duyar gibiyim. Ben de öyle diyordum ta ki internette biraz araştırma yapana dek. Meğer ne adetler, ritüeller, detaylar varmış benim bilmediğim.
Şekerleri ve kurabiyeleri evde kendim hazırlamak istedim, ama ne yalan söyleyeyim hala bir hazırlık yapamadım şu sınavlar sebebiyle. Umarım bir aksilik çıkmadan hallederiz bu seramoniyi de... ;)
Bitmiş hallerini de buradan yayınlamak nasip olur inşallah! Bebişlerine yakın zamanda "DİŞ BUĞDAYI" yapan arkadaşlarımın önerileri ve fikirlerine ihtiyacım olacak.
Ayrıca uzun zamandır üyesi olduğum ve güvenle alıveriş yaptığım bir Anne-Bebek Alışveriş sitesinin (UNNADO) linkini de buradan sizlerle paylaşmak istedim. Davetle üye olunduğundan aşağıdaki linke tıkladığınızda benim davetimle siteye üyeliğinizi yapabileceksiniz.
İyi Alışverişler ve Mutlu Günler....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...