5 Mayıs 2011 Perşembe

Kızımla İlk Doğum günüm


Allah'ıma şükürler olsun bugünleri de gördüm. İnşallah yavrumun doğum günlerini, mutluluklarını, başarılarını, sevinçlerini de görmeyi nasip eder Allahım bana.
Artık bir yaş daha yaşlandım diye hayıflanıp üzülmüyorum. Çünkü çok güzel bir sebebim var. Yaşama sebebim, hayatımın anlamı canım kızım.
Onun güzel günlerini görmek için benim de yaşlanmam gerekiyor maalesef, olsun...yeter ki güzel günler bizi beklesin, gelecek mutlu günler tüm ailemizle...
Ben bu doğum günümde hediyelerin en güzeline en özeline sahiptim ; en değerli varlığım kabul ettiğim biricik yavruma.
Daha başka hediyeye gerek var mı???
Ama yine de kızım babasıyla iş birliği yapıp çok güzel ve nefis bir pasta yaptırmış benim için. Üzerinde de "Anneciğim nice mutlu senelere" yazılıydı.
Ve bu harika kıpkırmızı güllerim yine baba-kız hediyesiydi, canlarım benim asıl siz benim hediyemsiniz başka hediyeye gerek yok!
 Bu kareler ise canım kocamın hediyesi olan fotoğraf makinesiyle çekildiler. Çok hoş değil mi?

İşte bu güzel resimleri çeken güzel fotoğraf makinem, rengi de çok hoş!

Hediyem Sony Cybershot Fotoğraf Makinesi
 
Doğum günümde babaannemiz ve halamız da bizi yalnız bırakmadılar, sağolsunlar. Onlara da çooook teşekkür ediyorum, Allah başımızdan eksik etmesin hiçbirini.
kızımla pastamızı üflerken, Diloş hayretler içinde yanan mumlara bakıyor. :)
Son Söz : İşte Çekirdek Mutlu Ailemiz :)

The End :)

1 yorum:

  1. Sevgili Duygu'cum,
    Sevgili ailenle birikte sağlık, huzur ve sevgi dolu nice yıllar senin olsun canım.. Doğum gününü tekrar kutluyor ve seni sevgiyle öpüyorum canım benim.

    YanıtlaSil

Bunlarda İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...