24 Temmuz 2012 Salı

Sil Baştan...

Filmi başa sardık, ama tekrar izlemesi keyif verecek türden sahneler yok bu filmde. Sadece sonu güzeldi, geri kalan trajedi, macera, gerilim dolu... Şimdi payıma düşen uykusuz ve yataksız gecelerimi geri alıyorum ve herşeye en baştan başlıyorum. Neden mi bahsediyorum? Tabi ki "Uyku Eğitimi"nden! 
Daha önceki yazımda bahsettiğim ve büyük bir gurur ve coşkuyla kızıma karşı kazandığım zaferi yeniden kaybetmenin derin üzüntüsü içindeyim. Bir anne-babanın mevzu bahis çocuk olunca hep dilini ısırarak, tahtalara vurarak konuşması gerekiyormuş. Sanırım çocuğumuza en çok kendimiz nazar değdiriyoruz. Bin bir sıkıntı ve stresle kızımın uykusunu düzene sokup kendi başına uyumaya ve dahası odasına alıştırdık; yetmedi bir basamak daha atlayıp yatağına da alıştıralım dediğimiz sırada bizimki yine gece yarısı nöbetlerine başladı. Aslında nedeni basitti, çözümü de... Ama nedense ben yine çözümsüz kaldım.
Havaların giderek ısınmasıyla Diloşun odası geceleri saunaya dönüyor. Dolayısıyla bizim ufaklık sıcaktan rahatsız olup ağlayarak uyanıyor ve odada yatmak istemiyor haklı olarak. Sonrası malûm... Başlarda akşamları bir kaç saat klimayı çalıştırıp odaların serinlemesini bekledik. Ancak bir süre sonra yine eskisi gibi oluyordu odalar. Klima tam da bizim yatağın başucunda olduğundan -sabaha sağ çıkabilmek adına- uyurken kapatmak durumunda kalıyoruz. Camı açmaksa ayrı bir sorun çünkü evimiz ana caddeye çok yakın olduğu için sabaha kadar metro inşaatından kum taşıyan kamyonlar, âdeta ralli yapan arabalar ve patlak egzoz, ambülâns, itfaiye sirenlerinin sesleri doğal ambiyansımız oldu. Bu denli gürültülü bir yerde cam kapı açık uyumak mümkün olmuyor dolayısıyla. Yine bizi salon ve vantilâtör paklıyor anlayacağınız. Şimdi dört gözle sonbaharın gelmesini bekliyorum filmi başa sarmak için. Çünkü şartlar böyleyken ne yaparsak yapalım boşa kürek çekmek olacak.
Yine de her türlü farklı fikir ve önerilere açığım. Belki siz benim kaçırdığım ya da yanlış yaptığım başka birşeyi görmüş olabilirsiniz. Olamaz mı? :'( 

 Halimizin resmidir!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...