6 Şubat 2019 Çarşamba

Ne Var Ne Yok?

Epeydir yazasım yoktu. Çok ihmal ettim blogu. Ama yazmak içimden gelmedi bir türlü. Sonra bir baktım yıl olmuş. Kendimi suçlu hissediyorum böyle çok uzun ara verip yazmayınca. 

Bu blogu oluşturma sebebim tamamen çocuklarıma ve kendime bir anı bırakmak, hislerimi yazıya döküp paylaşmaktı. İsteyen okur istemeyen okumaz. Çok hit alayım, arama motorunda ön planda gözükeyim, popüler olayım gibi bir hedefim olmadı hiç. Ha günlüğe yazıyorum ha buraya. Sadece günlüğün anahtarı yok. Bende de gizli saklı yok zaten. ;)

Bu kadar uzun ara verince çok şey değişmiş haliyle. Google Blogger ayarlarında bir sürü değişiklikler olmuş. Kullandığım uygulama üzerinden bloguma giriş yapabilmek için saatlerce uğraştım. Ama kafama taktım birşeyler yazacağım diye. Azmettim bağlandım ve yine buradayım.

Değişen o kadar şey var ki nerden başlasam nasıl anlatsam... En iyisi bu “Tekrar Merhaba “ postu olsun, gelişmeler başka bir postun konusu olsun. ;)

Sevgiyle kalın 

Duygu ❤️

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...